nilssonjennipher

* time is ticking and we can't go back

Publicerad 2010-04-11 10:09:05 i VARDAG,

somnade som en stock igår, trots att jag fick sova ensam. var helt sjukt trött, kunde knappt hålla ögonen öppna när jag la mig i sängen & skulle se på TV. att stiga upp imorse var heller inte så farligt, känns så bra när jag vet att det bara är ett par timmar tills jag får träffa andreas igen!

här på jobbet händer det inte mycket, telefonerna går inte direkt varma. hinner se en massa program, nu sitter jag & nöter halv 8 hos mig. fett bra program, tycker gubben som pratar är så dum så man får skratta en hel del. känner mig lite halvt störd när jag sitter här & skrattar för mig själv, haha. hade tur, skulle först ha jobbat själv, men heidi fick ett pass så nu slipper jag vara ensam.

idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela