nilssonjennipher

* tonights gonna be a good night

Publicerad 2010-04-09 16:14:47 i VARDAG,



klantig som jag är lyckades jag glömma min pizza liggandes i frysen då jag for imorse, så fick vara utan lunch för tredje gången den här veckan. så jävla dum. har druckit x antal koppar med kaffe för att få magen att hålla käft, funkat sådär. längtar hem hemskt mycket, hinner dock bara hem & vända i stort sett. eftersom att sandra gumman har kommit hem ska vi gå på B4 ikväll & ta oss något stärkande och bara jyra. kommer bli jättekul, har en del att ta igen eftersom vi inte setts sen..
ja, jävligt länge sen iaf!

fortsätter tjata om hur mycket jag saknar andreas, jag saknar han FETT mycket. visste ju att det skulle bli jobbigt att vara utan han, men inte SÅHÄR jobbigt. och två hela dagar kvar. känns inte bra alls.
vill bara ha hem min snutt nu!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-09 17:11:16

GILLA!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-10 13:00:31

Ja precis! :) När jag var i Luleå hittade jag dom i första affären jag var in på alltså dom med ett hjärta på och de var dessutom på rea kostade typ 400 och så tänkte jag äh jag går tillbaka och köper de sen ifall att jag hittar något bättre, och tror du de inte var slut när jag kommer tillbaka. Fan vad arg jag blev då! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela