nilssonjennipher

* everything I do, I do it for you

Publicerad 2010-04-17 11:14:13 i VARDAG,

igår på NK-lektionen gjorde jag den förmodligen sjukaste men samtidigt häftigaste saken jag nånsin kommer göra i mitt liv - fick skära i en gris! skärde upp hjärtat, njurarna, luftstrupen, matstrupen, tungan... ja, låter inte fräscht - vilket det ju heller inte var. men kul var det! kände mig som, ja jag vet inte vad, blev helt till mig. kanske har jag nån felkoppling i hjärnan, för jag tyckte det var svinkul.

sen på kvällen for jag & ante till töre. lagade först tacos till middag, gick och hälsade på amanda som jobbade en sväng, sen bäddade vi ner oss i soffan & började se harry potter. tog inte många minuter för mig att somna, fast skönt var det. förflyttade oss till sängen & typ vid halv 11 tror jag att jag somnade för natten. som värsta pensionären, haha. fast var nog lika bra, eftersom att väckaren ringde klockan 8 på morgon. för en gångs skull var jag inte dödstrött, kanske att man borde försöka somna i bra tid varje kväll så man är hyfsat pigg.

sen kanske ni är nyfikna & vill veta hur det gick med lägenheten kan jag tänka mig? den var verkligen fin, jättefin! så nu har vi gjort en avtalsbeställning, mest troligt (inte helt säkert ännu) blir vi alltså luleåbor från och med den 1a juli i sommar! åh, längtar så mycket. ♥



ikväll är det ju dags för final nummer 2, hoppas såklart på att det också blir vinst nummer 2! vilken match det var i torsdags, nog för att jag bara hann se typ halva. men ändå. tyckte så synd om ridderwall, fatta pressen att komma in sådär i slutet av en finalmatch. att han sen fick släppa in ett sjukt billigt skott gör ju inte saken bättre. hoppas att wesslau är åter i spel idag, annars blir det fan svettigt. nåja, det återstår ju att se. hoppas i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela