nilssonjennipher

* sometimes I lay under the moon

Publicerad 2010-04-18 13:01:22 i VARDAG,

fyfan vad jag längtar till flytten alltså! (inte för att det är helt säkert ännu) men jag låtsas som att det är det. hur som helst, vet inte hur många gånger jag kollat igenom hela ikes's sortiment (i stort sett). hittar huuur mycket som helst, här är ett litet urplock av saker jag vill ha.

sovrum:

  
sen har jag hittat en sida där man kan beställa sina egna väggord,
funderar på att göra det, tror det kan bli fint.

typ nåt sånt här iallafall:



vardagsrum:

  
  

och sen hittade jag ett fint köksbord från EM:




Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2010-04-19 11:02:58

en sån sängram har vi :)

Postat av: Evin

Publicerad 2010-04-19 12:48:20

vad heter sidan med väggord :D?

Postat av: Evin

Publicerad 2010-04-19 14:16:13

Tack :).



Jo vi har tapetserat i vardagsrummet och vi hade bofond liggandes så det kostade inte oss någonting. Så har ni det äre perfekt! Sen måste det vara fackmannamässigt gjort om man gör det själv, och då får man ett papper på beskrivning hur man exakt ska göra! :) Tapeterna väljer man ut i pärmar som dom har på kontoret här på tuna :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela