nilssonjennipher

* is my love your drug?

Publicerad 2010-04-24 13:45:18 i VARDAG,

igår beställde jag studentklänningen, nu är det bara hålla tummarna att den passar & att den för det första hinner komma i tid. visserligen stod det att beräknat leveransdatum var senast den 20/5 så det borde ju inte vara något problem. hoppas jag! har mest troligt fixat skor också, så nu slipper jag ha sån panik över det. skön..t. ska ju dessutom till stockholm nästnästa helg så får leta där också.

kom ganska precis till jobbet, här ska jag sitta till klockan 8 ikväll. och klokan 9 ska jag befinna mig på bowlingen, lite jag kommer få stressa.  får börja sminka mig här vid datorn så ska det nog gå bra.

håller förresten just nu på att beställa hem lite grann från nelly. går tydligen inte att spara bilder därifrån på den här datorn, så ni får se bilder på det jag beställt typ imorgon, eller nåt. är i alla fall en klänning & två par skor. skorna var på rea, 250 spänn för båda två. fan vad billigt & bra. hehe.



fick förresten frukost på sängen imorse, rostade mackor med skinka & gurkskivor formade som hjärtan.


har jag inte världens sötaste pojkvän så säg.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela