nilssonjennipher

* I am flying, my heart is taking over

Publicerad 2010-04-06 11:49:42 i VARDAG,

har varit väldigt sparsamt med uppdateringar här under helgen (som vanligt) och jag har väl ingen direkt anledning till varför. eller ja, förutom att jag ju jobbade i lördags & i söndags.. var jag helt enkelt för lat för att skriva nåt.

har ju missat att gratulera världes bästa amanda som fyllde hela 20 år i lördags! helt sjukt hur tiden går fort, fattar du att vi känt varann sen vi knappt kunde gå?! ♥

 


föralltid gumman

hur som helst, var dit & fikade på lördagkväll. och i söndags skulle vi fira henne, började med tacos & förfest hemma hos henne och sen begav vi oss till luleå. var SJUK kö till cleo, hade vi inte haft förköp hade vi aldrig tagit oss in. var i alla fall där vid 11 har jag för mig, fick i mig lite mycket av det goda så vid 1-tiden fick jag nog. jag fick med mig amanda på matstället, vi gick & åt och sen letade vi reda på fanny & jenny och fixade skjuts hem. väl hemma i töre for vi på "efterfest" hos david där han, ante & jennifer var, eftersom dom inte haft förköp tog dom sig aldrig in i luleå, tråkigt nog. blev inte speciellt långvarit, så jag & ante gick hem & sov ganska omgående.

hela söndan låg vi i soffan, båda två var nog lite bakis. vi såg film (läs: jag sov mig igenom filmen) och senare såg vi också hockeyn. gick inget vidare för djurgården, var sjukt tråkigt att se hur olika lag kan spela från match till match. ingenting stämde, så blev förlust med 2-0. får hoppas dom tar igen detta på onsdag då match på globen väntar.

nu sitter jag på jobbet, har börjat 7.45. hann knappt säga hejdå till älsko som åker till fjällen idag, känns inget vidare, tvärtom. kommer nog hinna sakna ihjäl mig under veckan, men ja. what to do? bara försöka uthärda veckan & hoppas att dagarna går riktigt fort så jag får träffa min snutt igen.

har lunch nu, men har såklart glömt att ta med mig mat. får försöka överleva fram till klockan 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela