nilssonjennipher

* you know that I'm no good

Publicerad 2010-04-17 21:38:46 i VARDAG,

matchen gick ju inte alls som jag tänkt mig. förlust med 4-3 efter sudden, jävligt surt. dom ryckte i alla fall upp sig från 2-0 så lite nöjd måste man väl vara, även fast en seger hade varit mycket, mycket bättre. såg första perioden på jobbet, höll på att skrika när djurgården gjorde 2-1 målet, bet mig i läppen i sista stund dock. hade ju lätt kunnat bli lite halvpinigt annars, hehe.

nu ska jag tvätta bort fejset, borsta tänderna & krypa ner i sängen och invänta ante. jobb imorgon igen, tack gode gud för pengar säger jag alltså, för att stiga upp före 8 hela helgen är INTE kul.

tur jag är ledig på måndag!

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-04-17 22:10:47

hehe jajjemen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela