nilssonjennipher

* you take the breath right out of me

Publicerad 2010-04-07 11:33:52 i VARDAG,

ikväll är det dags för den 4:e semifinalen. FULLSATT globen, jag dör av avundsjuka. fatta hur sjukt kul det skulle vara att finnas på plats. åååh. bor nog på fel ställe. eller rättare sagt, djurgården kommer från fel ställe. fatta hade dom varit luleå istället för luleå. asså ja, ni fattar nog vad jag menar.

på tal om att bo på fel ställe, imorse har jag (då facebook vägrade fungera) suttit på luleåbo's hemsida & ställt mig i kö på lägenheter. håller alla tummar i världen att jag & ante kan få nån, eftersom jag mest troligt kommer att börja plugga där till hösten, om jag tar mig in vill säga. står just nu i kö på två stycken 2:or, och en 3:a. vill väl egentligen helst ha en 2:a, men 3:an kostade bara några hundra mer i månaden så kan väl ändå vara värt det, eftersom det verkar vara lättare att få en lite större lägenhet.

håll tummarna för oss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-07 16:12:51

Vad ska du plugga till?

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-04-08 09:39:32

Härligt! :) Håller tummarna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela