nilssonjennipher

* you'll end up hurting all of your friends

Publicerad 2010-04-03 08:23:27 i VARDAG,

orkade inte fara till amanda igår, efter att ändå mått hyfsat under dagen blev jag plötsligt sickt bakis efter att jag ätit middag. började må illa, huvudet började dunka & jag orkade inte göra annat än att ligga i soffan. istället för att fara till henne såg jag & pappa film hela kvällen. började med edward scissorhands, som ju råkar vara en av världens bästa filmer & faktiskt en av mina favvisar. sen såg vi den senaste wallander, vålnaden. den var riktigt bra, inte alls lik dom tidigare filmerna.

precis som jag förfarade fick jag spendera natten helt solo. kändes hemskt, på riktigt. fattar ni att jag faktiskt hann börja sakna han? helt sjukt, hur ska jag överleva nästa vecka när en natt känns förskräckligt?! låg och vred och vände mig och kunde inte somna till en början, när jag väl gjorde det har jag sen vaknat flera gånger & letat efter han, men hittade ingen snutte i sängen. herregud vad jag låter fjantig, kanske är det just precis vad jag är också.

...men what to do, är man nykär så är man.
♥ ♥


sitter just nu på jobbet, ska smita iväg & hämta mig en kaffekopp så jag inte somnar.
är verkligen ingen rush såhär på påskaftonsmorgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela