nilssonjennipher

* your face's so cute

Publicerad 2010-04-28 17:00:59 i VARDAG,

får lite ångest, samtidigt som jag längtar som ett as, när jag tänker på att jag faktiskt bara har den här & nästa vecka kvar på furuhedsskolan. känns helt SJUKT, vet inte vars 3 år försvunnit?! även fast jag nu hela sista året har varit så jävla skolless har jag ändå haft tre helt klart godkända år där. lite synd bara att våran klass först nu har börjat kännas som en klass, tänk hur mycket mer kul vi hade kunnat hinna med! nåja, finns ju inget att göra åt saken nu direkt, bara lite trist faktiskt... men hur som helst, nu måste vi sätta igång på riktigt med planeringen inför studentveckan, fan vad K-U-L!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-29 17:10:52

Såg precis att jag missat en äldre kommentar av dig. Bra koll jag har :) hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela