nilssonjennipher

* you're not sorry

Publicerad 2010-04-02 18:24:57 i VARDAG,

igår började kvällen hemma hos mig med HOCKEY! djurgården vann, jag fick alltså en bra anledning till att festa, hähä. blev till slut jag, amanda, sandra, anniken, hilda & hennes kille som var här och förfestade. halv 10 tog vi bussen till kalix, då for jag, amanda och sandra till ante där han, nike, tomme & danne var. dom for på hotellet typ just efter 11, men vi tre stannade kvar ett tag. fick sen gå till sandra & panikleta hennes leg (som hon inte ens behövde visa upp i dörren, haha) så vi var på hotellet just före 12 skulle jag tro.

hotellet SÖG verkligen. tycker jag, även fast jag har hört flera som sagt att det typ var roligaste gången på länge. visst var det mycket folk, men... nja, jag vet inte. var bara dåligt där. så typ halv 2 letade jag rätt på ante & så for vi hem.



har precis ätit svingod middag, jul(påsk?)skinka, lax, egengjorda köttbullar & potatis. är svinigt mätt, känns som att jag ska explodera typ. men gott var det! ska försöka få tag på amanda nu & sen ska jag fara dit på "kalas".

ante har farit till deras stuga så det lutar åt att jag måste sova själv, grinar typ av tanken. ÅH. juste, imorgon ska jag förresten jobba, går 8-15. annars hade jag lätt farit till stugan med gubbsi.



älskar dig
mest i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela