nilssonjennipher

* dancing where the stars go blue

Publicerad 2010-08-23 15:49:22 i VARDAG,

hemma igen efter en minst sagt UNDERBAR ♥ vecka på minst sagt underbara cypern! finns ingenting att klaga på, perfekt sällskap, väder, hotell, strand, mat, dricka... ja, ni fattar.
vill redan tillbaka.

men har ju faktiskt nånting riktigt kul att se fram emot här hemma, nämligen SKOLSTARTEN. fatta hur nervös jag är! helt ensam ska jag imorgon kl 9 befinna mig på ltu. bra jag kommer hitta?! skiter ner mig av nervositet. får hoppas det går bra, ska lätt fara dit typ en timme i förväg så jag inte kan komma för sent. vore ju just snyggt. 




sitter hemma på tunis nu, väntar på att pappa ska sluta jobba så vi kan åka med honom till töre. blir bjudna på middag, & så får jag ÄNTLIGEN träffa challan & nellsan igen! saknat mina små snoss. som tur var har vi inte varit helt kattfria, har nämligen haft en ständigt återkommande liten misse som varit och hälsat på & fått mat och vatten ute på våran altan. var nästan sorgset att lämna henne där sen. vem vet när hon får mat igen? stackarn.

orkar faktiskt inte lägga in några bilder nu, ska ladda upp dom ikväll, eller imorgon efter skolan. så ni får helt enkelt hålla ut. kommer en bättre uppdatering av veckan också!

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-08-23 18:06:25

nu är jag här igen och frågar om du kan fixa min header? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela