nilssonjennipher

* det här är slutet på vår film

Publicerad 2010-08-14 13:26:41 i VARDAG,



är helt blöt i svett, jag & ante har precis storstädat hela läggan. dammtorkat, dammsugit, skurat, städat toan. så nu är här rent & snyggt igen. men jobbigt var det! kanske dags att uppsöka duschen, typ nyss, om jag ska ha en rimlig chans att vara färdig till halv 3.

ikväll har andreas "kick-off" med laget, & jag är bjuden till heidi för kräftskiva. inte för att jag äter kräftor, men det bjuds på andra godsaker också. är väl inte överdrivet sugen på att dricka eftersom jag fortfarande har lite ont i halsen, men har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu. kanske att jag bara dricker lite grann & sen skiter i att fara på vassholmen? eller så skiter jag i halsen och far ut och har kul. inte fan vet jag, det återstår att se. nä, nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig.

puss!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-08-14 17:25:29

de är nog lite 50/50 där, men DIF har fördel;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela