nilssonjennipher

* I said it's too late to apologise

Publicerad 2010-08-24 18:31:11 i VARDAG,

finns så mycket bra att berätta om denna resa, så vet knappast vars jag ska börja. som jag skrev tidigare finns det absolut ingenting att klaga på, helt ärligt. & ni som känner mig vet att jag brukar hitta småsaker att klaga på, höhö. bara haft det allmänt MYS i en hel vecka. längtar redan tills nästa gång jag & andreas åker nånstans, vilket förmodligen inte kommer bli förrän nästa sommar. fast, den som väntar på något gott...



... väntar aldrig för länge, vet ni väl!
(är iallafall vad jag försöker intala mig)

hunnit med att besöka grabbarna grus, som var sig likt. alltså, svinkul. hunnit med att sjunga karaoke, hunit med att se då grabbarna sjungit karaoke, äta massvis med god mat, besöka "cyperns roligaste affär", dricka en hel del goda drinkar, cider & iskalla öl, besöka världens finaste nissi beach, bada i poolen en hel dag, snorkla i "korallrev", bränna sönder både näsa, armar & bröst, bli bästis med en liten kisse, kramats, pussats & myst på hela dagarna...

ni ser ju, vad mer kan man önska...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela