nilssonjennipher

* I took one step forward and two steps back

Publicerad 2010-08-25 12:36:25 i VARDAG,

trivs som fisken i vattnet på skolan måste jag säga. svintrevliga tjejer i klassen, känner på mig att det kommer bli 3 riktigt roliga år. längtar tills alla riktiga kurser sätter igång! & speciellt till våran praktik! fatta, flera veckor på akutmottagningen. jag kommer ju dö så kul det kommer vara.



tänkte göra klart den sista städningen jag inte orkade med igårkväll, & sen bara invänta ante. måste fara på stan en sväng. på lördag har vi en finare sittning som jag har tänkt gå på. det enda jag orkar med att gå på för övrigt, vilken torris jag är. men helt ärligt så är jag inte det minsta sugen på att supa. nåja, jag måste iallafall hitta en passande klänning & ett par skor till på lördag. sen ska jag försöka att inte slösa allt för mycket pengar, trots att LÖNEN <3 kom idag. hade fått ovanligt mycket, blev sickt glad. men har ju dock en FET hyra att betala, skolböcker jag måste beställa, handla mat osv. det är tråkigt att vara vuxen! hade man varit liten hade man ju lätt shoppat upp allt.

sen ikväll ska vi och se HOCKEY! som jag har längtat alltså! helt sjukt. tyvärr kommer inte ante spela, för det första har han ju inte hunnit träna nåt, och sen får han så ont av sina skrillor att han inte ens kunde träna klart igår. stackarn, idag ska han gå & kolla om han kan hitta några bättre.


snyggaste (& bästaste!) hockeykillen jag vet

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-25 16:11:59

ska du utbilda dig vidare efter sjuksköterskeutbildningen eller?

Postat av: jenfi

Publicerad 2010-08-26 09:03:34

ja, det ska jag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-27 15:07:35

vad ska du utbilda dig till? :)

Postat av: jenfi

Publicerad 2010-08-28 10:41:22

ambulansvårdare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela