nilssonjennipher

* I've got another solution for you girl

Publicerad 2010-08-02 15:23:43 i VARDAG,

fick precis veta att jag får ledigt på torsdag också, vilket innebär att jag nu kommer vara ledig torsdag, fredag, lördag & söndag! fyfan! aldrig längtat så mycket efter att få vara ledig. jag känner mig som ett barn på julafton. sen fick ante veta att han heller inte behöver fara & jobba, så han kommer vara hemma hela helgen. skulle typ kunna börja grina av lycka, känns det som. fan vad kul det ska bli!


förra året

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-08-02 16:27:43

Jennipher! jag börjar bli lite sugen på en nya design och undrar om du skulle orka fixa ihop en ny åt mig? det är ingen panik, förstår att du kanske inte har tid nu när du flyttat & allt :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-08-02 16:51:26

vad bra! då skickar jag ett mejl :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela