nilssonjennipher

* jag frågar gråter du, du smakar salt

Publicerad 2010-08-12 12:07:14 i VARDAG,

för första gången på 2 somrar var jag tvungen att ringa & sjukanmäla mig imorse. hatar att vara borta från jobbet, även fast jag inte älskar mitt jobb så är det en sak man bara inte gör. tycker jag iallafall. även fast jag haft ont i huvudet, halsen osv har jag alltid tvingat mig iväg. men det gick fan inte imorse. har haft feber hela natten, huvudet har hållit (& gör det fortfarande) på att sprängas, min hals är så öm att jag DÖR varje gång jag måste svälja, & till råga på allt så tror jag att jag har/håller på att få bihåleinflammation. världens tryck både under och över ögonen, precis som när jag hade det sist. FAN! jag måste ju vara den med mest otur i världen! fatta att vi åker på 4 dagar! kul om jag måste äta penicillin där då?! åååååh.... nu ska jag bädda ner mig i sängen & se "sex & the city 2" i väntan på att andreas ska komma hem från jobbet och ta hand om mig..

älskar dig ♥

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-08-12 19:28:47

hehe ja men det är lugnt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela