nilssonjennipher

* laughing with your pretty mouth

Publicerad 2010-08-26 15:42:45 i PICTURES,

träffade ellen & julia från min klass idag på stan, så jag slapp gå själv. riktigt trevligt, hittade både en klänning till helgen & lite annat. här får ni lite bilder på det jag köpt, från idag & igår:

  
klänning från gina, tröja bik bok & militärgrön tröja från H&M


från H&M

köpte lite armband (!!!) till klänningen också. kändes så himla trist att ha helsvart klänning, svarta strumpboxor & mest troligt svarta (eller bruna) skor. så tro det eller ej, JAG ska använda smycken! det tillhör ej vanligheterna kan jag ju säga. sen köpte jag lite trosor & ett nytt hårpuder också. nöjd tjej!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-08-26 16:01:18

nåh, gummsi. jag mår dåligt, men det börjar kännas lite bättre nu. jag vet ju att ni alla väntar på mig och det känns grymt skönt <3 jag längtar tills vi kan ha roligt. just nu siktar jag in mig på att överleva helgen, jobbar och är helt ensam här :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela