nilssonjennipher

* say that I'm leaving on monday morning

Publicerad 2010-08-12 20:13:28 i PARTY,

lyckligtvis verkar det inte vara något allvarligt fel på mig, har inte feber längre, bihålorna har börjat lätta upp & halsen också. så håller tummarna att det fortsätter gå åt rätt håll så jag slipper fara på vårdcentralen imorgon. var inte speciellt sugen att gå på penicillin hela resan direkt.

kom också på att jag fortfarande inte skrivit om LK-lördag ännu. nu är det så länge sen så jag kommer förmodligen ha glömt bort hälften, men jag får väl skriva så gott jag kommer ihåg. vaknade upp i rätt bra tid, alla förutom jag, ante, sandra & fanny for ner på stan. fick några roliga mess av heidi & amanda; "nu börjar vi dricka, beställer en iskall cider", en halvtimme senare fick man "nu tar vi nästa, öl den här gången". roliga tjejer. vi andra nöjde oss med bakismat & resten av eftermiddag spenderade vi på sofforna.

när dom kom tillbaka var väl klockan vid 3-4, då var det bara för oss andra att sätta igång. kan säga att vinet inte riktigt smakade lika bra som dom tidigare kvällarna, men jag krigade på. duschade, sminkade oss & hade en ganska lugn förfest här på tunis. redan vid 8 for första taxilasset härifrån, vi andra åkte strax efter vid halv 9. gick & såg takida, efter det blev det (såkart) valhalls tält tills det var dags att åka hem.

nu har jag sammanfattat allt så gott jag kommer ihåg det, bjuder på några bilder från lördag också.
säger det igen - TACK för en kanonbra helg tjejer! ♥
(& till dig också andreas)


  

   


verkligen haft superkul hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela