nilssonjennipher

* sjung för gamla djurgården

Publicerad 2010-08-14 11:03:17 i HOCKEY,

jag säger då bara stackars er icke-hockeyintresserade som läser min blogg. för redan NU har det dragit igång, till min stora lycka! nu vet ni nog vad som kommer att hända med min blogg, höhö. djurgården inledde sin european trophy-turnering med en STARK hemmaseger mot linköping redan igårkväll:

¨

mål i premiärmatchen av både josef boudemeinne & mario kempe. assist av lassen & ekman. vilka nyförvärv alltså. ska inte uttala mig allt för mycket, men som vanligt ser jag ljust på säsongen. kommer nog bli ett roligt hockeyår känner jag.

match ikväll igen! världens krigarmatch, iallafall här hemma på tuna. eftersom andreas (speciell som han är) hejar på färjestad, och jag som bekant på djurgården, kommer vi förmodligen reta ihjäl den andre efter en förlust. gillar inte dom här matcherna. eller jo, såklart att jag gillar dom efter en djurgårdsseger. inte annars.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela