nilssonjennipher

*so happy I could die

Publicerad 2010-08-05 16:54:58 i VARDAG,

om ni nu möjligtvis missat det från facebook så har jag KOMMIT IN PÅ SJUKSKÖTERSKEUTBILDNINGEN!!!!! höll fan på att dö av lycka tror jag, var i alla fall nära att börja gråta. ska bli så sjukt kul! & sen som grädde på moset har andreas fått jobb i luleå också, saker & ting kan knappast gå bättre för oss just nu. wiiiie!



nu har vi ganska nyligt kommit hem från haparanda. fick med oss en hel del idag också, skräll. är fan omöjligt att gå på ikea utan att handla en proppfull kundvagn, på rikt. nåja, nu får vi hoppas att vi har allt så vi slipper fara dit på länge.

ska packa ihop alla kläder & sånt nu och sen ska vi börja fara hem till luleå. väntar bara på pappa ska komma från jobbet så vi kan lyfta min säng till släpet. måste ju ha en gästsäng nu när bruttorna kommer, hihi. och när man faktiskt har ett gästrum känns en säng som ett mer eller mindre måste. så då får den jag haft här på flickrummet duga.

vet inte om jag kommer blogga så överdrivet mycket nu under helgen, men man vet aldrig. vet bara att jag ska ha det riktigt jävla bra! så det så.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-08-05 16:58:39

vad glad jag är för din skull! :D kul att det går bra för nån här i livet :O ja vill typ skjuta mig idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela