nilssonjennipher

* and I know we were both to young to know what real love would be like

Publicerad 2010-08-10 08:11:39 i PARTY,

hann, eller rättare sagt orkade inte skriva fortsättningen från helgen igår. var helt & hållet DÖD igår, fortfarande bakis typ. så när jag kom hem från jobbet åt vi middag & sen låg vi och halvsov på soffan resten av kvällen. råkade somna mellan 8-9 typ, ante väckte mig & sen när vi gick och la oss i sängen kunde jag omöjligt somna. eller jag somnade, men hann inte sova mer än 5 minuter eftersom mina satans mardrömmar väckte mig. så jävla typiskt. ska ALDRIG mer dricka 4 dagar i rad. min hjärna hinner inte riktigt med.

hur som helst, vi vaknade upp i fredags, inte det minsta bakis. åt frukost & sen satte vi (läs andreas) igång att fixa upp hyllorna i garderoben. medans fanny & amanda låg ute på gräsmattan och solade hängde jag upp mina kläder på galgar och vek resten på hyllorna. nu är det färdigt, & riktigt bra har det blivit! ska försöka få nån bra bild så ni får se hur det ser ut.

senare under eftermiddagen kom resten av gänget, sandra, heidi, jennifer & jenny. vi tjejer sminkade oss & började dricka lite smått. sen kom också tomme, nike & danne, alle & david, och anniken. hade en riktigt bra förfest/inflyttningsfest måste jag säga. for ner på området vid 10-tiden, såg the ark. hann även med att gråta en skvätt för att jag blev så rörd av ola salo. ni hör ju i vilken fas jag befann mig. nåja, fick höra "it takes a fool to remain sane" & efter det var jag nöjd. resten av kvällen kan ni ju gissa vars vi befann oss? jo, i valhalls tält. rätt stört egentligen, man är ut där i stort sett varje helg & såfort man tar sig utanför kommunens gränser sitter man och trycker i deras öltält en hel helg. haha. fast var ju i och för sig det tält som hade mest folk så.




jag, sandra & ante for hem efter lite drama redan vid 1, halv 2 tiden tror jag. åt resterna av våran kinamat innan vi gick och la oss. måste ha sovit som en stock, för jag hörde verkligen inte ett ljud av amanda och resten av gänget när dom kom hem. skön..t.

fan! är ju helt omöjligt att få allt att rymmas i ett inlägg.
nu blir det bara fredagens bilder & så får jag skriva om lördag senare.

   
  

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-08-10 15:17:40

jennipher jag är helt kär i han! har typ aldrig sett snyggare, skulle typ kunna äta upp han.

Postat av: Katta

Publicerad 2010-08-10 16:59:37

Hej, har hört/ sett att du är väldigt duktig på att göra bloggdesigner. Min blogg är i stort behov av en ny design, skulle du möjligtvis kunna? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela