nilssonjennipher

* give me some space for both my hands

Publicerad 2010-08-02 11:11:38 i VARDAG,

känns allt annat än okej att vara på jobbet idag, är SVÅRT less redan nu. och jag har jobbat 2 timmar, hur ska jag klara mig fram till halv 6?! tur det bjuds på fika idag iallafall, höhö.

igår tog vi med oss katterna till luleå. trodde det skulle bli total cirkus, men det gick över förväntan. & nellie har förresten redan blivit en helt annan katt. från att vara helt livrädd för både mig & andreas till att nu vara världens gounge. är också så jävla gulligt att se hur mycket hon & charlie tycker om varann. alltså dom följer efter vann HELA TIDEN. går nellie på toa, kommer charlie efter. går nellie och äter, kommer charlie efter. går charlie och lägger sig i soffan, kommer nellie efter. ja, ni förstår.
 helt sjukt söta är dom ♥



till middag gjorde jag & gubben egen pizza, blev riktigt god må jag säga. & var riktigt mysigt att sitta ute på ballisen på våra nya fina utemöbler i kvällsolen dessutom. helt perfekt. & till efterrätt gjorde vi fruktsallad med färsk annanas, vattenmelon, vindruvor, jordgubbar & mandariner. kan ju meddela er att det var JÄVLIGT GOTT!

ikväll ska jag storstäda läggan & sen knäppa bilder på resten som ni inte sett ännu, så senare ikväll får ni kika in & kolla på dom bilderna.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-08-02 16:08:27

Men du fattar vad jag menar juuu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela