nilssonjennipher

* we used to be a team

Publicerad 2010-08-26 10:20:44 i VARDAG,

var riktigt roligt att se hockey igårkväll, tråkigt bara att inte andreas spelade. nåja, kalix vann iallafall trots ett självmål. lite pinsamt, ny i laget, & så gör man självmål med typ 5 minuter kvar av matchen. tur det hann reda ut sig i alla fall.

hittade varken klänning eller skor till lördag, så måste in till stan idag igen. hittade dock en jätteskön stickad tröja, kan lägga in bild senare, & en ny väska. nu är jag alldeles strax färdigfixad, ska bara äta frukost och så far jag sen. beställde förresten lite kläder igår:


 

sen beställde jag också 2 jackor, inte för att jag ska behålla båda två, men kunde inte bestämma mig för vilken som var snyggast. så tog båda, är ju bara att skicka tillbaka den jag inte vill ha.

 

ser ju typ likadana ut märkte jag just, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela