nilssonjennipher

* I asked nothing of you

Publicerad 2010-08-31 15:37:02 i VARDAG,

kommit hem från andra "riktiga" skoldagen precis. & ja, vad ska man säga? har lite smått panik. är så jävla mycket nytt, helt sjukt. föreläsningar, seminarium, tentor, komma ihåg att anmäla sig till kurser, anmäla sig till alla tentor, köpa böcker, fältstudier, skriva rapporter på rätt sätt, artikelsöka... allt bara snurrar i skallen på mig. känns rätt hopplöst för stunden, får hoppas att allt klarnar så småningom.

hur som helst, lördagskvällen var riktigt bra. inte världens godaste mat kanske, men allt annat gjorde kvällen kul. åt 3 rätters, västerbottensost-paj till förrätt, fläskfilé & potatisgratäng till varmrätt & hallon-cheescake till efterrätt (som förövrigt var helt SJUKT underbart GOD) när middan var färdig gick vi vidare till stuk. eller ja, nog för att vi åt och allt inne på stuk, men vi gick alltså vidare till nattklubben. svinmycket folk, nästan för mycket. om det nu går? men iallfall, jag for därifrån kring 1, halv 2-tiden. for & träffade ante, nike, danne & tomme inne i stan. dock gick vi ganska direkt på max & åt och sen var det raka vägen hem till sängen.


jag & min fina "bordsherre" julia

på söndag gjorde jag & andreas inte ett skit. låg i sängen & kollade DH från att vi vaknade tills att vi fick ork att gå upp och laga middag. resten av kvällen såg ganska exakt likadan ut.

kan passa på att lägga in lite bilder från torsdagens fest också. har inte knäppt knappt nånting, men några få bilder är det ju iallfall.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela