nilssonjennipher

* there's just no getting over you

Publicerad 2010-08-04 08:49:31 i VARDAG,



idag kändes det inte ens jobbigt att stiga upp, när jag vet att jag har världens roligaste helg att se fram emot. tänk er själv, en hel helg med alla mina 6 favvobrudar som inneboenden.
kommer fan bli perfekt! ♥

ikväll blir det att gå ut & ta sig några glas vin med heidi, sandra, cattis, alexander & andreas. synd bara att inte vädret ville vara med oss, får hoppas att solen vill titta fram lite senare iallafall.

imorgon blir det ikea en snabbsväng. fortfarande lite saker som fattas. bland annat en tv-bänk in till sovrummet. ser för taskigt ut när dvdn bara ligger på backen. så det måste vi fixa. & mera hyllor in till våran walk-in closet, som för övrigt är i stort sett färdig! behövs bara mer galgar & några extra hyllplan så mina skor får plats. ska knäppa bilder på den också så ni får se, kan mycket möjligt vara det bästa rummet i hela läggan, hihi.

det här tycker jag är lite kul faktiskt,
den vänstra bilden är från när amanda fyllde 18
& den högra är från förra helgen
LIKA?! höhö.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela