nilssonjennipher

* står i din port, står bara still

Publicerad 2010-08-09 12:49:23 i PARTY,

jaaa alltså HERREGUD, vilken superhelg jag haft! ♥

precis som jag visste att det skulle bli med alla mina tjejer på besök på tunastigen. finns verkligen ingenting att klaga på, förutom att helgen har gått på tok för fort. samtidigt som det var skönt att få lite tystnad & lugn och ro i läggan igår när alla farit kändes det så tomt. har verkligen haft det så bra som man möjligtvis har kunnat ha det. har dessutom fått konstaterat än en gång att jag har världens bästa pojkvän & sambo, så puss på dig! inte många killar som skulle stå ut en hel helg som ensam kille med 7 helt knäppa tjejer. vårat gäng är ju som lite speciellt, haha.

jag vet fan inte vars jag ska ens försöka börja berätta om helgen. kanske är lättast att berätta dag för dag? så då är det väl bara sätta igång med torsdag. amanda & fanny kom och började helgen redan då, jag och andreas hade mer eller mindre bestämt oss för att inte dricka nånting utan istället ladda inför fredag & lördag. men ni kan ju gissa hur det gick? jo, såklart lurades vi med. inte för att jag ska klaga, hade riktigt roligt. bara synd att vi inte visste att dom stängde klockan 1 när vi åkte hemifrån typ 12. var ju hemma i sängen i vettig tid iallafall.

   


... känner att det kommer bli ett alldeles för långt inlägg om jag skriver om hela helgen, så jag får göra det senare ikväll istället. & då kommer resten av alla bilder upp också.

nu ska jag återgå till telefonen
bara 4 jobbdagar kvar nu! wöhööö.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-09 12:55:44

vars jobbar du? :)

Postat av: jenfi

Publicerad 2010-08-09 15:50:41

på Tele24 ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela