nilssonjennipher

* can't you see that I'm fading

Publicerad 2010-12-15 16:45:01 i VARDAG,

lämnad ensam hemma hela kvällen av ante som är på match i umeå... igen. känns som att jag inte har nåt att göra fast egentligen finns det säkert tusen saker jag skulle kunna sysselsätta mig med. borde plugga, borde träna, borde städa, borde rensa ur garderoben osv. men jag orkar inteee. känner mig samma som igår. alltså helt orkelös typ. om jag rör mig för hastigt så typ svartnar det för ögonen och jag blir helt snurrig i skallen. lite obehagligt faktiskt. så jag skiter i att träna. och jag skiter förmodligen i att städa och rensa garderoben. plugga låter heller inte det minsta lockande. istället ska jag fan ligga i soffan hela kvällen. kul tjej asså...

tur att jag har mina två små hjärtan med mig hela kvällen iallafall. charlie är nog världens utan tvekan mysigaste varelse.. helt sjukt! drömde för nån natt sen att det var en gubbe som skulle döda han och jag vaknade helt blöt i svett och jag ordagrannt TOKgrinade. aldrig varit så rädd. sprang direkt upp ur sängen och letade rätt på honom och pussade halvt sönder han. så inni hååvete hemskt!!

min kille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela