nilssonjennipher

* don't stop me now, I'm having such a good time

Publicerad 2010-12-06 20:01:46 i VARDAG,

ja hörrni, här har det inte hänt mycket. har typ ingen lust att blogga ens, men bara för att vara snäll kan jag väl kladda ner några snabba rader.

har haft en riktigt bra helg måste jag säga. i fredags fick vi oväntat (men trevligt!!) besök av nonnis, danne, nike och carro. så jag fick halvt i nattmössan, hehe råkade somna medans ante var och tränade, kliva upp och sätta på kaffe till sällskapet. bjöd på nybakta bullar och så surrade vi lite innan dom åkte vidare & jag och ante for och hämtade hem kinamat. FETT gott var det.

på lördag fick jag försenad födelsedags-frukost-på-sängen av hjärtat! mysigt vaaa? sen for vi ut på storheden och gick på lite affärer, bland annat elgiganten. hade ju typ bestämt mig för att jag ville ha en canon systemkamera. men efter att vi varit och kollat och jag provat hålla och känna på dom så insåg jag att nikon kändes mycket bättre! så nu har jag helt och hållet bestämt mig för att det är en nikon D3100 jag vill ha/ska köpa! längtar nästan ihjäl mig tills jag får börja fota med en riktig kamera!



iallafall, sen på eftermiddan åkte vi mot töre. släppte av katterna, åkte vidare till kalix & hälsade på antes föräldrar en sväng. åkte tillbaka till töre, åt middag och sen blev jag väldigt sugen på fest. så jag for till fanny där hon, amanda & jenny var, förfestade med dom och sen blev det utgång på hotellet! jävligt länge sen jag var ut där (känns det som iallafall?!) och det var riktigt kul! mådde inte ens dåligt på söndag så det var en väldigt bra utgång.

på söndag for jag med pappa och såg rebels match. mot boden alltså, som jag skrivit tidigare. matchen gick inte direkt som jag ville, trots 3-1 ledning i början av sista perioden vänder boden och vinner med 3-5. så himla irriterande. hoppas dom vinner på onsdag om inte annat, då det är dags att möta kalix igen. är typ nervös redan, seriöst alltså.. hihi jag är nog inte riktigt klok.

inser nu att det blev ett väldigt långt inlägg så nu sätter jag punkt.
dags att bädda ner sig i soffan och se top model!

Kommentarer

Postat av: ribeka rasch

Publicerad 2010-12-06 22:05:31

när får du kameran då ska jag ju modella!

jag har inte ens gett dig något i present, får bjuda på kaffe i skolan hehehehe pössis

Postat av: Elina

Publicerad 2010-12-09 14:10:57

Lät ju riktigt nice alltså. Bi borde typ äta middag någon dag o smådricka lite ?=) Bara så du vet så får du din present då, för jag har köpt den och allt :)

Postat av: jenfi

Publicerad 2010-12-09 14:36:34

ja elina det tycker jag absolut vi ska göra, lät riktigt mysigt :) hehe vad gullig du är, alltså du hade absolut inte behövt köpa nåt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela