nilssonjennipher

* fira jul med sean banan

Publicerad 2010-12-17 18:03:59 i VARDAG,



tjabba tjena hallå everyone. cool början eller hur? kanske inte. har verkligen inget bra att skriva. fast ändå sugen att blogga? typiskt. nåja, kan väl iallafall nämna att vi har ätit pizza till middag & det var jääättegott. som ni kanske kunde räkna ut hihi. och sen kan jag nämna att jag snart ska iväg till coop och se all starmatchen. alltså spelare från alla div 1-lagen som ska möta luleå hockey. tråkigt att den bästa spelaren i div 1 fattas i truppen?! JAA ni vet vem jag menar. ante såklart. höhö nä nu ska jag sluta skriva för det här blir inget vettigt. pöss!

FÖRRESTEN
så ska jag & mina gulliga brudar från klassen ha "minijulafton" eller vad elina nu kallade det imorgonkväll. blir lite julklappsöppning & lite (eller rättare sagt mycket) vin! ska bli så himla mysigt. puss. igen!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela