nilssonjennipher

* follow me all over the world

Publicerad 2010-12-03 17:26:43 i VARDAG,

tentan gick.. inte bra. eller är rätt säker, nästa helt hundra, att jag klarar infektionsjukdomsdelen. men dom andra två, alltså vilket skämt. jag lär ju få läraren att skratta när han ska rätta om inte annat. haha så jävla kul att jag sitter och hittar på egna svar i huvudet bara för att jag inte ska lämna nån fråga helt tom. bara ta nya tag för på måndag startar nästa kurs...

sitter just nu och vräker i mig lite bullar som jag och mamma bakat. SATANA vad goda dom blev! vanliga bullar fast med saffran i, så himla mycket godare än typ vanliga lussekatter. dom är ju bara torra och inte så goda egentligen? se så fina dom blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela