nilssonjennipher

* I don't need no god damn company

Publicerad 2010-12-15 20:26:07 i VARDAG,

har typ aldrig varit med om att klockan går så SEGT tror jag. är rastlös men samtidigt orkar jag inte göra nåt annat än att ligga här och spela röj. har spelat säkert en miljon gånger och bara vunnit 2-3 stycken. jag suger haha. men har iallafall varit lite duktig tidigare och städat. eller städat kanske är fel ord. jag plockade undan på diskbänken och sen böt jag sand i kattlådan. hahaha inte så avancerat kanske. men ändåå.

juste!! har beställt nyårsklänning nu! inte för att jag har den blekaste aningen om vad som kommer att hända då men man måste ju vara förbered ändå haha. nämen nu har jag iallafall nånting att ha på mig ifall att nånting kul skulle (mot förmodan.. nyår suger i stort sett alltid...) hända!!

märkte precis hur negativ jag varit hela dan. en jobbig jävel med andra ord
tur att jag varit ensam hemma så ingen behövt stå ut med mitt sura humör iallafall!

här har ni en bild på klänningen. sen ska jag återgå till röjspelandet! jag är så rolig...

One Shoulder Sequin Dress SEK 224, V London - NELLY.COM

från nelly, fin va??

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-12-16 13:09:21

cp jävla väder! blir irriterad..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela