nilssonjennipher

* I need to be bold, need to jump in the cold water

Publicerad 2010-12-03 07:34:27 i VARDAG,

att åka iväg och skriva tenta i infektionssjukdomar, immunologi och mikrobiologi på sin 19-årsdag känns väl inte sådär jättekul, men what to do? bara bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa! självklart får man alltid fetångest då man inser att man pluggat alldeles för lite.. har redan ställt in mig på omtenta haha. vad tragisk jag är egentligen. nåja, bara göra sitt bästa och hålla tummarna att poängen räcker till ett godkänt!

efter att jag skrivit klart kommer min kära mamma hit. ska julbaka! myspys ♥

nu måste jag göra mig klar och läsa det sista. håll tummarna för mig är ni söta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela