nilssonjennipher

* I wear a halo when you look at me

Publicerad 2010-12-01 22:47:40 i VARDAG,

nu ni, nu ska ni allt få höra! rebels VANN borta mot björklöven! helt otroligt kul alltså! ni som har lite koll på div1 vet att det enda lag som tagit poäng från björklöven är asplöven (som ju ligger 2a) det var väl rätt coolt?! att rebels kommer dit och snor poäng av seriens utan tvekan bästa lag. hihii. & helt klart bäst av allt var att ante gjorde mål igen! så himla tråkigt att matchen inte kunde varit i sunderbyn istället så jag hade kunnat kolla. men det får jag göra på söndag! och då hoppas (och tror) jag att det blir ytterligare en vinst, är nämligen boden som kommer. borde bli en jämn match om inte annat.

har just kommit hem från stallet, gastus var precis lika fin som alltid annars! världens utan tvekan finaste häst. ska dit imorgon också! mysigt. men nu måste jag gå och ta mig lite mat i magen så jag inte dör av hunger, sen ska jag ta med min älskade mikrobiologibok och lägga mig i sängen och plugga lite & sen försöka sova. vilket förmodligen inte kommer att lyckas speciellt bra utan ante brevid mig, men eftersom jag har varit vaken sen 7 imorse kanske jag somnar ändå?! ja vi får hoppas, hoppas (STOR FETTO gäddan)

JENNIFER & JENNY KOMMER NI IHÅG?
måste lägga ut den här bara för att. så jävla kul hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela