nilssonjennipher

* I'm gonna love you like I've never been hurt before

Publicerad 2010-12-13 11:03:19 i VARDAG,

fick en jävligt kul överraskning eller vad man ska kalla det imorse av pappa. för typ ett år sen, kanske lite mindre, skickade vi in bilder till trygg hansa på mitt ärr under hakan. men för typ nån månad sen fick vi svar att ärret inte var nog "vanprydande", och att fallet las ner. alltså jag skulle inte få några pengar för det. men så hade pappa ringt dit imorse & då hade dom sagt att dom skulle ha skickat ut några papper och bett om mitt kontonummer eftersom att dom besultat att jag skulle få ersättning för ärret?! haha kul va?! så nu väntar jag på att ganska precis 10.000 kommer att rulla in på kontot! gryyyyymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela