nilssonjennipher

* I'm hanging by a moment here with you

Publicerad 2010-12-14 14:47:39 i VARDAG,

voi satana, hur dålig uppdatering som helst och ändå har jag mer besökare än nånsin??! konstigt konstigt. orkar typ inte blogga. eller jag försöker men när jag väl börjar skriva så blir allt bara bajs och så blir jag less och raderar allt. gör ytterligare ett tappert försök att skriva nåt vettigt idag, men förvänta er inte för mycket bara...



kan väl iallafall nämna att vi nu har "jullov" eller vad man ska kalla det fram till den 10e januari! hur underbart jävla skönt som helst! ska sova mig genom det, typ. är trött hela tiden. känns som att jag håller på att bli sjuk dessutom, svinigt ont i halsen när jag vaknar och en tryckande huvudvärk som hänger med hela dagarna.. så jävla irri. försökte gymma idag men jag ville bara dö när jag skulle börja. tvingade mig att göra åtminstonde några övningar men fick minska i vikt på alla. värdelööööööööst. är helt utan ork typ. jobbigt.

borde verkligen sätta igång att plugga till min satans omtenta jag har nästa onsdag. har ju inte riktigt lov ännu, fast nästan.. är så himla arg på mig själv för att jag lyckades kugga på den. inte ens svår?! fast var väl inte så konstigt eftersom att jag fick mina böcker 4 dagar före tentan. och allt var så nytt och sjukt mycket att ta in i början. så på onsdag ska jag banne mig klara den. vilket jag tror jag gör, om jag bara skulle få tummen ur och börja läsa på det jag missade förra gången...

ligger jag här med antes bärbara i famnen och väntar på att top model ska börja. mycket skön..t. sen ikväll ska jag iväg till stallet. inte sådär jättesugen att åka dit i kylan men vad gör man inte för världens finaste häst? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela