nilssonjennipher

* in this california king bed

Publicerad 2010-12-29 16:53:18 i VARDAG,

har inte gjort nånting vettigt idag heller haha. från det att jag vaknar så går jag bara och längtar och väntar tills top model ska börja klockan 3. fatta patetisk tjej?! fast idag har jag varit lite duktig iallafall, har dammsugit. vilket minst sagt behövdes för här såg det verkligen skit ut. eller ja det är väl fortfarande inte helt fräscht, men att dammsuga var allt jag orkade. haha ni hör ju. ledig hela tiden & ändå orkar jag ingenting..? nästan lite pinit juu

just nu väntar jag på att klockan ska gå lite snabbare. för ikväll kommer nämligen mina goa tjejer från klassen hit och vi ska se film & kanske spela lite spel och så. ska bli jääättemysigt!! för har inte sett dom på jättelänge, så nu är det verkligen dags!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela