nilssonjennipher

* it's just the way it goes

Publicerad 2010-12-30 17:26:29 i VARDAG,

filmkvällen igår blev precis som jag trodde riktigt mysig. och riktigt kul! knäppte massa bilder på ribban. kolla vilken snygg kompis jag har!

  
  

ps. ribbz jag kan skicka resten sen!


tötismalin

och idag har jag hunnit vara duktig & först göra klart en rapport på skolan med mina kära gruppmedlemmar. sen varit på stan med fanny. hittade ingenting! vilket såklart suger. bara en svart vanlig tröja. som inte ens var på rea... värt! fast sen for jag och ante ut på storheden och gick in på elgiganten. och jag kom ut med min alldeles egna...


HTC legend
känns grymt! stor skillnad mot min gamla hehe..
förresten, snyggt att man ser alla flottfläckar på skrämen.. fresch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela