nilssonjennipher

* it's sick that all these battles are what keeps me satisfied

Publicerad 2010-12-22 11:16:15 i VARDAG,

hellu, är fortfarande väldigt mörbultad, öm & stel i hela kroppen. men jag ska inte klaga, har nyss kommit från skolan där jag skrev årets absolut sista tenta. och den gick bra! om man nu vågar säga så? säkert bara för att jag tror jag fick bra på den så har jag alla fel. skulle ju vara just snyggt. men det får bli ett senare problem. NU har jag iallafall officiellt fått jullov! det är sånna här gånger jag älskar det faktum att jag pluggar istället för att ha ett vanligt jobb. hihi



jag & mallan. gooooo!!


väntar på att amanda & anton ska komma till stan. ska köpa dom allra sista julklapparna. eller rättare sagt den allra sista, för har endast kvar att köpa till andreas. synd bara att det är den absolut svåraste att köpa! men nu har jag iallafall bestämt mig. tråkigt att han redan vet vad han ska få.. men ändå. är ju lite svårt att köpa en ny mobil till någon utan att ha någon som helst aning om vad personen vill ha för märke/modell osv. ELLER HUR?


ikväll brummar jag iväg till kalix. heddan fyllde ju 20 för några veckor sen, så ikväll blir det att fira att hon blivit stor. ska bli helt sickt kul! bara denna förbannade värk släpper lite grann så jag också kan sätta på mig klackiskorna (kan vara världens roligaste/fulaste ord) & gå ut och dansa på hotellet! men det tror jag nog. hoppas, hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela