nilssonjennipher

* it's time to turn around

Publicerad 2010-12-22 14:48:01 i VARDAG,

fick precis reda på del 1 av 3 på tentan vi skrev samma dag jag fyllde år. infektionssjukdomsdelen. som jag visste att hade gått bra, hade fått VG på den! så sjukt nöjd! mitt första vg på universitetet hihi. och för alla er som inte visste det så är vg det högsta betyget man kan få. det finns alltså inget mvg längre. tänkte bara så ni inte tror jag är överlycklig för ett vg & så är det inte ens det bästa man kan få OSV. hihi ja. men nu måste jag hoppa i duschen och börja göra mig ready för att fara. måste packa ihop massa grejer också eftersom vi åker "hem" till töre och kommer inte tillbaka till lullan förrän på söndag. ska bli fett skönt att få maten serverad flera dagar i sträck, slippa städa, tvätta, diska.....
u-n-d-e-r-b-a-r-t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela