nilssonjennipher

* so I grab my bags and go as far away as I can go

Publicerad 2010-12-01 16:31:44 i VARDAG,

har som jag nämde tidigare världens fetaste träningsvärk i ben och stjärt. INTE KUL. hatar träningsvärk, och jag får det ta mig fan varenda gång jag kör ben på gymmet! helt sjukt. skulle inte spela nån roll om jag så tränade ben varje dag, nog skulle jag ändå få ont. lovar! var iallafall duktig och pallrade mig iväg & körde 45 minuter kondition samtidigt som top model visades. smart va, hihi. har kommit fram till att det går väldans mycket lättare då man har nått att se på samtidigt. och vad är väl bättre motivation än just top model?! lär ju vara fett svårt att hitta må jag säga.

har letat systemkameror hela dagen & nu tror jag äntligen att jag bestämt mig för vilken jag vill ha. med betoning på tror alltså. jag har tydligen fått  beslutsångest på senare dar? vilket jag aldrig haft tidigare, konstigt. nåja, en canon vet jag med säkerhet att jag vill ha. sen är det ju alla dessa olika modeller som finns, 450D, 500D, 550D, 1000D. vilken av dessa det blir återstår att se! vilken som, alla verkar svinbra! nån av dom SKA jag iallafall ha inom en snar framtid!




snäääälla tomten?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela