nilssonjennipher

* so tell me what you want to hear

Publicerad 2010-12-21 14:12:01 i VARDAG,

oj, nu var det länge sen jag orkade skriva nåt här igen. sorry. men har inte haft tid eller ork riktigt. kan väl iallafall säga att lördagskvällen var det roligaste jag gjort på länge! tack för en grym förfest tjejer ♥ det tycker jag absolut vi ska göra om. eller hur?!?!?!



sen kanske jag ska nämna att jag och ante varit på sunderbyn på akuten från klockan 6 till 11 imorse.. lagomt kul. historien bakom detta kan jag sammanfatta lite snabbt:

- hoppträning med gastus igårkväll
- jag ramlar av, landar med ansiket klapp i backen, vrider kroppen på ett inte så himla skönt sätt, nästan så att jag vred av mig nacken tror jag
- slår benet på en av bommarna

RESULTAT efter 5 timmar på sjukhus:

klämmande, kännande och slutligen röntgen som inte visar nån allvarlig skada (tur det) på nacken utan "bara" en kraftig sträckning. plus en fet lårkaka och en svullen & blå näsa. lagomt inför julhelgens alla fester. tror jag smäller av...

är lagomt stel och mörbultad idag dock. men inte var det väl nån som sa att hästar är farliga djur?! hihi tänkte väl det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela