nilssonjennipher

* there's something you should know

Publicerad 2010-12-29 12:52:12 i HOCKEY,

länge sen jag skrev nåt om djurgården & ens om hockey överhuvudtaget.
så jag tänkte att det var dags nu!

till att börja med måste jag självklart vara snabb med att nämna att djurgården nu mera ligger 5:a i tabellen! känns minst sagt underbart. sen att det blivit en rätt stor glugg till strecket känns inte fy skam det heller. såg senaste matchen mot skellefteå, & jag säger bara ÄNTLIGEN! äntligen verkar det som att dom hittat tillbaka till förra vårens spel. alltså jävligt bra spel!

sen måste jag ju också skriva hur hemskt tragiskt det är att nils ekman drabbats av en mindre stroke/hjärnblödning i måndags. fatta att han hade kunnat dö?! tur att han inte gjorde det iallafall. fast ändå så himla tråkigt, nu kommer han vara borta från hockeyn minst 3 månader. alltså typ resten av säsongen. & det SUGER! buu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela