nilssonjennipher

* you're not easy to love

Publicerad 2010-12-27 13:15:15 i VARDAG,

märker att det här med att blogga ofta inte riktigt är min grej... eller ibland skriver jag ju typ 5 inlägg på en och samma dag men sen kan det gå typ en vecka utan att jag skriver ett ord?! ska försöka bättra mig, men kan inte lova nånting. sorryyy!!


hur som helst så har julen varit helt underbar! ♥ så himla skönt att få komma "hem" till byn då & då. även fast man inte saknar det så känns det lika mysigt att komma dit varje gång. ganska konstigt ändå, att man bott där i 18 år. men ändå så när jag & andreas åkte mot luleå igår så kändes det verkligen som att jag var påväg HEM till luleå. tänk vad fort man "vänjer om sig" eller vad jag ska kalla det. fast det är väl bara ett bra tecken på att man trivs? ja inte vet jag.

tomten var jättesnäll mot mig! fick min underbara, efterlängtade & alldeles egna nikon D3100! har fotat som ett tok hela helgen, ni fattar inte hur roligt det är när bilderna blir BRA! lätt den bästa julklappen på länge. tack så mycket andreas + mamma&pappa! bäst ♥ fick såklart massa andra bra julklappar, parfym, pengar osv. så jag är jättenöjd.

hunnit med två utgångar på hotellet, båda två var riktigt roliga. så tack till alla inblandade! har lite bilder från i onsdags då vi var hos heidi, men har inte lagt in dom på datorn ännu. dom kommer upp här så fort jag hittar ork att föra över dom från kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela