nilssonjennipher

* like the desert miss the rain

Publicerad 2010-12-09 14:58:29 i VARDAG,



har precis kommit hem igen efter att ha hunnit vara till kalix & klippa mig, fått färgat håret och ätit lunch på myggan med sandra, heidi och fanny. mysigt! blev inte så värst stor skillnad på håret längdmässigt, men tur var väl det. nu när det faktiskt har blivit liiite långt. eller iallafall längre än när jag precis tog ut löshåret. skulle vilja uppfinna ett medel som gjorde så att håret växte dubbelt så fort som vanligtvis. eller ännu snabbare. lovar att typ alla tjejer i världen skulle köpa det. lite rik jag skulle bli alltså... kanske nåt att satsa på? hehe

hade tänkt skriva nåt om matchen igår, men jag orkar inte lägga ner mer energi på det. kan bara nämna att jag aldrig förr varit så sugen att ställa mig upp och skrika åt alla att dra långt åt helvete, på riktigt. hoppas ni skäms, det borde ni göra. kanske dags att växa upp och inse att det finns andra ställen i världen än erat lilla kalix?

nu är det dags för top model, gissa vem som sitter bänkad? hehe kan vara jag... efter det ska jag göra middag, raggmunkar! fett sugen, hoppas det blir gott. & ikväll ska jag gasa iväg till stallet och ta hand om älskade gastus!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-12-09 15:17:10

jag hoppas att dom en vacker dag inser hur störda dom är. och att dom skäms ihjäl. ingen skulle ändå sakna dom ;)

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-12-09 19:17:26

Skönt att komma hem :)

Postat av: Charlie

Publicerad 2010-12-12 21:01:21

http://www.freewebs.com/darthvoorhees14/Shut%20the%20fuck%20up.bmp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela