nilssonjennipher

* watching life go by

Publicerad 2010-12-28 14:25:02 i VARDAG,

fick typ en chock när jag slog upp ögonen imorse och såg att klockan var efter 11! vilket i stort sett aldrig händer nu för tiden. antar att det var för att jag igår kände mig hängig, hade huvudvärk & ont i halsen hela dagen. så kroppen behövde antagligen sömn för att hinna rensa kroppen från all äckelmat och sprit haha. idag känner jag mig piggare, men ont i halsen har jag fortfarande. så träningen får vänta ett tag till. börjar dock få lite ångest eftersom jag inte tränat på säkert 2-3 veckor och ätit en massa skit plus druckit för mycket alkohol. fast tränar jag nu då jag är lite halvsjuk blir jag ju aldrig helt frisk, så lika bra att vänta. eller?

ser verkligen fram emot nyår! skrev ju för nåt tag sen att "det aldrig händer nåt kul på nyår" och att det oftast är rätt överskattat. men vet ni... jag tar tillbaka det!! för jag vet att det kommer bli riktigt skoj på fredag! ska börja med att vara med antes släkt & hitta på massa skoj under dagen. och sen på kvällen bjuder favvojenny på födelsedagsmiddag + förfest. kommer bli kanoners.

lite mer bilder från min älskade kamera kan ni få.. hihi

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela