nilssonjennipher

* we will never be, never be

Publicerad 2010-12-11 08:55:37 i VARDAG,

gomorgon alleeehopa. vaknat för typ en halvtimme sen av två hungriga sötnosar som kom och bet och klöste på mig. så då var det bara att pallra sig upp  ge dom lite frulle. fast ändå rätt skönt att stiga upp i tid, jag är inte ens trött typ. ska alldeles strax gå och fixa frukost till mig och ante som ska innehålla omelett. så satans gott! har typ blivit beroende av det haha.

efter frukost ska jag iväg till gymmet tänkte jag. och sen blir det stan för shopping! helt sjukt hur sugen jag är, sviiiinlänge sen jag köpte nåt nytt. så idag ska jag fan slösa pengar som jag egentligen inte har råd med. hihi det är ju ändå snart jul så då kanske man får ett litet tillskott på kontot ändå.



kolla vilken pluttebebis!! här kanske han var 4-5 månader. och snart fyller han 1 år!
fast i mina ögon kommer han alltid vara en liten skrutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela