nilssonjennipher

* a bit of hope when you look into my eyes

Publicerad 2010-02-15 18:39:55 i VARDAG,



har haft en rätt jobbig skoldag idag, började klockan 8 med religion, världens tråkigaste ämne. hade lektion till typ nio, sen hade jag hål till tolv. alltid lika kul, eller så INTE. for i alla fall till ante och väntade där eftersom jennifer hade lektion, att sitta helt ensam på skolan lockade inte speciellt mycket. for tillbaka, åt lunch, skrev svenskaprovet (som INTE gick bra) fast får väl skylla mig själv antar jag. hade inte läst en enda sida ur den där förbannade romanen. äh, får jag godkänt är jag fan nöjd.

kom förresten på att skolan kommer bli lite lidande nu under OS. herrarnas hockey drar ju igång natten mellan onsdag och torsdag (tror jag, blir cp i skallen av tidskillnaden) men hur som helst, hockeyn går inte att missa. speciellt inte när hörnqvist är med. ska bli sjukt kul att se han nu, har inte sett eller hört någonting om honom sen han var i djurgården & spelade.

nog om det, nu ska jag bränna en ny skiva till bilen. har haft körkort i prick två veckor nu, och vet inte hur många nya skivor jag hunnit bränna. blir less ta mig fan DIREKT. plus att det ju hela tiden kommer ut massa ny bra musik man vill ha med.

typ den här..


sugababes - wait for you

Kommentarer

Postat av: Sassa

Publicerad 2010-02-15 22:34:09

Söt tjej! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela