nilssonjennipher

* cause when a heart breaks it don't breakeven

Publicerad 2010-02-01 18:42:25 i VARDAG,

ja herregud, vars ska jag börja nånstans, finns ju så mycket jag vill berätta om! kan ju i alla fall börja med att säga att jag har haft den bästa helgen på länge, tillsammans med mina två goflickor. så tack till jenny & jennifer för en sjukt bra tripp till huvudstaden, det här gör vi om snart, visst?!

åkte ju som sagt var i fredags från kallax 13:10, landade på arlanda typ halv 3 har jag för mig. åkte direkt ut till tyresö, till jennys pappa. packade upp lite, duschade & började fixa oss. förfestade & vid 11-tiden åkte vi in till stan. gick ut på viper room, sjukt bra klubb. var så rolig musik, en massa gamla schalgerlåtar, sen hann vi med hey macarena-dansen & YMCA, var sjukt sexiga (internt) på nedre plan var det också bra musik, bara en massa nya sköna festlåtar. alltså, en GRYM kväll!

lyckades fastna på en vimmelbild också
fin bild, men frågan är ju vad som är felet med min mun...?


(klicka för större)

lördag sov vi lite väl länge, hann knappt gå nåt på stan. men lika skönt var det, alla tre hade en baksmälla att brottas med. men någon timme på stan blev det i alla fall, innan det var dags för (enligt mig) resans absoluta höjdpunkt - DJURGÅRDEN - RÖGLE live på hovet! var lite pirrig i magen när vi åkte dit, fick se ett uruselt djurgården ligga under efter första peridoen. i andra spelade dom upp sig rejält, & matchen slutade till slut med en övertygande djurgårdsseger. så jävla skönt! järnkaminerna tackade falken som gjorde sin 700e match, även fast jag inte är något vidare falk-fan måste jag säga att djurgårdshjärtat slog lite extra.

slutresultadet blev 6-2, jag fick alltså åka riktigt NÖJD från hovet.



direkt efter hockeyn åkte vi till tyresö, gjorde oss redo för kväll två. förfestade till robinsonfinalen, tyckte inte att det var rätt person som vann dock. den enda värdiga vinnaren tycker jag var mats. nåja, hellre hans än jimmy eller anders, HATAR dom. idioter. sen var det tänkt att vi skulle möta upp fanny, heidi, sandra & amanda i stan, med eftersom både våran buss och tunnelbana var försenad fick vi träffas direkt på viper. hade sjukt skoj på lördagen också, var dock lite sämre musik än i fredags. kvällen avslutades med ett donkenbesök & sen var det raka vägen hem till sängen. somnade i bussen & kan säga er att madrasserna jag sovit på i helgen aldrig känts skönare, sov som en prinsessa!

vaknade upp på söndag i riktigt dålig form. bestämde oss för att inte stressa, så det blev inte speciellt många timmar på stan under söndan heller. fast jag klagar inte, har shoppat nog mycket ändå. på söndagkväll såg vi bara film & tryckte i oss en massa godis, ytters skönt och mysigt.

fick feber under söndagnatt, har frysit som tusan & inte alls sovit gott. vaknade vid 6 och trodde mina bihålor skulle sprängas, fick gräva igenom hela min väska efter en ipren. hittade en, och ringde sen och tyckte synd om mig själv till både mamma & pappa. när jag fått lätta på hjärtat (och när iprenen tagit ner febern) kunde jag i alla fall somna om till halv 9. vi gick upp, packade ihop grejerna och så åkte vi in till stan. fick köpt lite grann idag också, jag måste säga att jag ändå är nöjd med det jag köpt. tycker jag har varit duktig som inte slösat så jättemycket pengar för ovanlighetens skull.

äh, har ni orkat läsa igenom allt det här har ni gjort det BRA.
till er andra kan jag ju sammanfatta hela resan med endast ett ord:

GRYYYYYYYYYMT!


förresten, bilder kommer imorgon. nu har jag lite bråttom,
har många timmars förlorad mystid att ta igen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela