nilssonjennipher

* forever young, I wanna be forever young

Publicerad 2010-02-25 17:57:56 i VARDAG,



vilken morgon alltså. kliver upp just före sex, äter frukost & dricker kaffe, parkerar sen arslet i soffan. börjar se sverigematchen, sverige spelar som sopor & ligger under med två noll. PANG! (okej, egentligen small det ingenting, det blev ju bara jävligt tyst, men ser ju coolare ut med ett "pang", inte sant)

strömavbrott.

just snyggt. missar alltså hela sista tredje perioden, halva andra också för den delen. har alltså klivit upp helt i onödan för att se en halv skitmatch, som sverige sen förlorar. bra jobbat i OS killar, verkligen. vilket jobb ni gjorde. att åka ut mot slovakien i en kvartsfinal är ju.. helt otroligt.

strömmen vägrade komma tillbaka. inte ens då jag & ante for till kalix vid 11-tiden hade den kommit tillbaka. vette fan om den är tillbaka nu, eller om töre typ är dött (läs mer dött än vanligt) fortfarande.

sket i alla fall i dagens enda lektion, for med ante, danne & nike till haparanda istället. ante skulle köpa en jacka, vilket han gjorde. jag skulle försöka hitta nåt att ha på mig på lördag då vi ska till boen & farmen, vilket jag inte gjorde. kul att fara dit naken? nja, inte direkt. men what to do?

nu ska jag bädda ner mig här i soffan & vänta på att klockan blir 7, ska och se hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela